Persoonlijk, betrouwbaar en altijd volgens afspraak aan huis geleverd.
We ontzorgen telecombedrijven, hardware leveranciers en reparateurs met het zorgvuldig thuisbezorgen van diefstalgevoelige en waardevolle producten, zoals elektronica, laptops en mobiele telefoons: volgens specifieke tijdvakken en volledig aangepast op uw business rules!
De klant kiest zelf waar, wanneer én op welk moment de bezorger langskomt. Komt de afspraak toch niet uit? Wijzigen kan tot 21:00 uur in de avond vóór de dag van levering en is net zo eenvoudig als het maken van een afspraak!
02
Om 22:00 uur op de avond vóór levering ontvangt de klant via e-mail een tijdvak van 2 uur waarin we langskomen. Daarnaast kan de klant ervoor kiezen om een reminder per sms te ontvangen om 08:00 uur op de dag van levering.
03
Op mijnafspraak.nl ziet de klant wie er langskomt. De pasfoto van onze medewerker is vanaf 08:00 uur zichtbaar en met de unieke code kan de klant eenvoudig zelf aan de deur controleren of de medewerker is wie hij/zij zegt. Zo weet de klant zeker dat het goed zit.
04
Zodra de medewerker onderweg is, sturen we de klant een e-mail met de geschatte aankomsttijd. Op mijnafspraak.nl kan de aankomsttijd zelfs live gevolgd worden: onze aftelklok is tot op de minuut nauwkeurig!
05
Op mijnafspraak.nl staat een instructiefilm (met voice-over en ondertiteling) waarin we stap voor stap uitleggen hoe de bezorging in zijn werk gaat. Zo zorgen we ervoor dat de klant niet voor verrassingen komt te staan en goed voorbereid is.
06
Na de bezorging sturen we een korte enquête waarin we vragen of alles naar wens was. We lezen élke reactie en reageren altijd persoonlijk. Zo kunnen we onze service continu blijven verbeteren. Nieuwsgierig? U kunt het resultaat dagelijks inzien!
Dankzij de ruime keuze uit tijdvensters hebben we een afleverpercentage tot maar liefst 99% of hoger! Scheelt frustratie en is beter voor het milieu: we rijden namelijk zelden twee keer.
Door onze zorgvuldige scancontroles komen beschadigingen en vermissing gelukkig maar zelden voor. Gaat het toch een keer mis? Dan lossen we het áltijd op.
Onze medewerkers zijn gespecialiseerd in gedragsanalyse en het controleren van fysieke kenmerken om look-alike fraude te voorkomen bij het bezorgen van uw producten.
Voor de controle van ID-bewijzen gebruiken we tablets met speciale technologie die ook gebruikt wordt door overheidsinstanties en veiligheidsdiensten in binnen- en buitenland.
Een digitaal formulier of contract laten ondertekenen aan de deur? Wij passen de gegevenscontrole volledig aan op uw business rules, inclusief wijzigingen en realtime controles in uw backoffice.
Met PIN aan de deur betalen vóór levering? Wij regelen het en zorgen voor een realtime terugkoppeling. Zo ontvangt u na de betaling automatisch een digitaal bewijs: veilig, eenvoudig en betrouwbaar.
Als bedrijf weten we dat om resultaat te krijgen, we ook in onze werknemers moeten investeren. Daarom hebben wij een aantal waardes die wij voorop zetten bij AMP Groep
Door verschillende certificeringen waaronder ISO9001
Van live temperatuur monitoring tot echtheidscontrolesoftware, we gebruiken het allemaal
Onze ISO 27001 en ETSI certificeringen dragen bij aan optimale bescherming van vertrouwelijke gegevens
We werken hard om in 2030 50-75% emissieloos te bezorgen met al onze bestelauto's
We scoren een 9 op onze dienstverlening op basis van meer dan 2 miljoen reacties
We steunen instanties zoals Villa Pardoes via sponsoring én door zelf de mouwen op te stropen