We zorgen voor enthousiaste klanten

Enthousiaste klanten zijn tevreden klanten. Daarom doen we er alles aan om dit mogelijk te maken. Maar wie bepaalt eigenlijk of een bedrijf klantvriendelijk is? Juist, de klant. 

Foto van een medewerker van AMP Groep die de identiteit van een klant aan de hand van een paspoort, aan de voordeur controleert voor een financiële instelling of om vertrouwelijke documenten te bezorgen.

Onze formule voor tevredenheid

Het mooie van internet is dat alles tegenwoordig transparant is. Zo ook wat klanten van de dienstverlening van bedrijven vinden. Nieuwsgierig? Op trustpilot.nl kunt u zelf lezen wat klanten over AMP Groep zeggen. Maar dit is natuurlijk niet allemaal vanzelf gegaan. Ons team werkt hier iedere dag hard voor. Hoe we net dat beetje extra bieden? Dat leest u hieronder.

Vooraf kennismaken

Onze medewerkers komen vaak bij klanten binnen. Bijvoorbeeld om een identificatie uit te voeren. Maar, iemand die je niet kent binnenlaten, dat vinden sommige klanten best spannend. Daarom is het prettig dat we vooraf laten zien welke medewerker langskomt. Dat geeft een veilig gevoel.
Afbeelding van een mobiele telefoon waarop de profielfoto van een medewerker van AMP Groep zichtbaar is zodat de klant weet wie er aan de voordeur staat voor de bezorging of identificatie op locatie.
Verschillende medewerkers van AMP Groep die in een casual setting samenzitten om de veiligheid van AMP Groep te bespreken.

We reageren altijd

Na elke bezorging of identificatie sturen we een enquête. De eerstvolgende werkdag lezen we alle reacties. Echt allemaal. We reageren ook op elke klacht. Lees meer hierover in onze blog: We laten uw waardevolle feedback niet in een zwart gat verdwijnen: vier beloftes.

Een echte 9,0

Wij houden niet van trucs om goede klantbeoordelingen te krijgen. Wij wijzen daarom alle klanten op de mogelijkheid om een beoordeling achter te laten. Ook klanten die een negatieve ervaring hebben. De gemiddelde tevredenheid van een 9,0 is gebaseerd op ruim twee miljoen reacties.

Afbeelding van een bezorger van AMP Groep die een schriftelijk compliment van een klant in ontvangst neemt.
een lachende werknemer, en een computer scherm met codes.

Nauwkeurige rapportages

Transparantie is de sleutel tot succes. Daarom kan de klant volledig over onze schouder meekijken. Zo voorzien we onze klanten van nauwkeurige rapportages met realtime dagoverzichten en inzicht in klachten per categorie en ontwikkeling. Niet alleen fijn voor de klant, maar ook voor ons. Want het biedt ons de kans om onze service en dienstverlening nóg verder te verbeteren!

Hoe we onze 6 beloftes toepassen in de praktijk

Als het om klanttevredenheid gaat, dan laten we onze klanten liever zélf het woord doen. Niet door alleen te vragen naar een cijfer, maar door écht een kijkje te geven in de keuken. Want niets aan onze service en dienstverlening is standaard! 

Van het planten van bomen tot het zelf ontwikkelen van de nieuwste koeloplossingen. Bij AMP Groep werkt iedereen, elke dag, met de zes beloftes in het achterhoofd aan nog betere service. Dat geldt ook voor de sponsoring van Villa Pardoes.

Glimlachende bezorger van AMP Groep die voor de geconditioneerde bezorging van medicijnen, een passieve koelbox met temperatuurvermelding uit een witte koelwagen laad.