Link naar het verhaal van een klant bij T-Mobile
2000
2000 - Kunnen jullie dit probleem voor ons oplossen?
Arthur, Mark en Peter richtten in 2000 het bedrijf AMP Logistics op. Waarom? Orange Telecom had zich gemeld en zocht een bedrijf dat defecte telefoons direct aan de deur kon omruilen. Met als voorwaarde dat alles in één keer goed geregeld moest zijn, inclusief registratie en controle. Een uitdaging die AMP graag aanging. Vandaag de dag zijn we nog steeds actief in de telecombranche en bezorgen we mobiele telefoons voor o.a. KPN en T-Mobile.
2000
Afbeelding waarop een persoon via een tablet geïdentificeerd wordt door een medewerker van AMP Groep voor een financiële instelling.
2007
2007 - Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker...
Na verloop van tijd merkten we dat er vanuit de financiële dienstverlening ook vraag was naar bedrijven die identificaties op locatie konden verzorgen. De eerst klant was Bizner in 2007, destijds onderdeel van de Rabobank. In de loop der jaren volgden verschillende andere financiële instellingen. Inmiddels identificeren we op locatie voor o.a. voor ABN AMRO, NN, Achmea en vele anderen.
2007
Foto van een medewerker van AMP Groep die de identiteit van een klant aan de hand van een paspoort, aan de voordeur controleert voor een financiële instelling of om vertrouwelijke documenten te bezorgen.
2014
2014 - Bezorger Rick op pad met Minister Plasterk
Toenmalig Minister Plasterk van Binnenlandse Zaken bezorgde samen met onze bezorger Rick het éérste paspoort. Een besluit dat het leven van drukke inwoners iets makkelijker moest maken. Je hoefde namelijk nog maar één keer langs het gemeentekantoor voor je paspoort, identiteitsbewijs, parkeerkaart, etc. De ídeale oplossing voor ouderen en drukke gezinnen! Inmiddels bezorgen we vertrouwelijke documenten voor ruim 60 gemeenten waaronder Utrecht, Rotterdam en Amsterdam.
2014
Afbeelding van AMP Groep bezorger die aan de voordeur medicijnen overhandigd aan de patiënt.
2016
2016 - Het dagelijks leven van patiënten makkelijker maken
Wat voor consumenten en burgers geldt, geldt ook voor patiënten. Zo zijn we in 2016 gestart met het thuisbezorgen van medicijnen. En dan niet alleen ongeconditioneerde medicijnen, maar ook medicijnen die onder strenge GDP-condities moeten worden bezorgd (van -22 tot +25 graden). Want ook voor patiënten is het erg fijn als hun dagelijkse leven makkelijker wordt gemaakt. En dat hebben meerdere ziekenhuizen en apotheken ontdekt. Tegenwoordig bezorgen we dan ook voor medische groothandels en de apotheken van academische en top-klinische ziekenhuizen (waaronder Sint Maartenkliniek, Erasmus MC en UMCU) medicijnen direct aan de patiënt.
2016
Foto witte vrachtwagen met blauw AMP innight logo
2022
2022 - Apothekers ontzorgen door ’s nachts te bevoorraden
In 2022 werd er een nieuwe variabele aan de succesformule toegevoegd door de samenwerking tussen AMP Groep en Delta Logistiek. De expertise van Delta Logistiek zorgde er namelijk voor dat we ook apothekers en instellingen volledig konden ontzorgen door hen 's nachts te bevoorraden.
2022
Afbeelding van 3 personen die 3 blauwe puzzelstukjes samenvoegen met de logo's van AMP Groep, Delta Logistiek en 2MC. Dient als link naar een artikel over de samenwerking tussen AMP group,Delta, en 2MC.
2023
2023 - Een premium dienstverlener voor totaaloplossingen
2023 is een jaar waarin we grote én kleine stappen hebben gezet om onze dienstverlening nóg verder te verbeteren en uit te breiden. Zo is naast Delta Logistiek, ook 2MC onderdeel geworden van AMP Groep, waardoor het vervoeren van diagnostisch materiaal realiteit werd. Een keuze die perfect paste bij de behoeftes van onze klanten. Met onze totaaloplossingen kunnen we onze klanten namelijk compleet ontzorgen. We zijn dan ook trots op het resultaat: ruim 200 blije klanten en 425 enthousiaste medewerkers!
Lees hier meer over onze fusie.
2023
Afbeelding die demonstreert hoe een persoon zijn paspoort kan scannen via de identificatieapp van AMP Groep.
2023
2023 - Introductie van de identificatie app
Een steeds groter wordende groep mensen is opgegroeid met een mobiele telefoon. Waarom zou je die dan ook niet gebruiken voor je identificatie? Zonder in te leveren op betrouwbaarheid natuurlijk. Met die gedachten hebben we onze eigen identificatieapp ontwikkeld. Klanten als Reconi en Unifiedpost (beiden eHerkenning leveranciers) waren de eerste die deze innovatieve stap zetten. Overigens goed om te weten: heeft de klant toch liever dat er iemand langskomt? Dan regelen we een naadloze overgang. Want het spreekwoordelijke ‘van het kastje naar de muur’, daar houden we bij AMP Groep niet van.
2023
Foto van twee mannelijke medewerkers van AMP Groep die omringd zijn door passieve koelboxen met temperatuurvermelding, die gebruikt worden voor medicijnbezorgingen.
2023
2023 - Introductie van onze passieve koelbox: CoolConnected
Zoals bij zoveel innovaties, is het een paar jaar na de introductie van onze passieve koelbox (CoolConnected) tijd voor versie 2.0. En daar zijn we trots op! Onze vernieuwde versie is namelijk geschikt voor medicijnbezorging onder extreme temperatuurcondities. Hierbij hebben we ons laten inspireren door het adagium ‘meten is weten’. Door de real time temperatuurmonitoring weten we nu op elk moment dat het goed zit. Daarnaast leveren we hiervoor ook de ‘bewijslast’. En die is voor onze medische opdrachtgevers erg belangrijk.
2023