De eisen die aan dit soort middelen worden gesteld zijn vanzelfsprekend hoog. Maar zoals de belastingdienst het terecht verwoordt in hun leus: Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker’. Dat spanningsveld is hét domein waarin AMP Groep is gespecialiseerd. Hieronder leest u hoe we KPN hebben geholpen om een betrouwbaar én klantvriendelijk identificatieproces op te zetten.
Zo werkt de identificatie op locatie in zes stappen
01
Afspraak maken en wijzigen
02
Tijdvak van 2 uur
03
Vooraf kennismaken
04
Aankomsttijd live volgen
05
Uitleg over de identificatie
06
Alles naar wens?
Zo ervaart KPN de samenwerking met AMP Groep
‘Voor KPN is het belangrijk dat identificaties voor bijvoorbeeld eHerkenning en PKI-overheid zorgvuldig plaatsvinden. Persoonsgegevens moeten vanzelfsprekend in veilige handen blijven. Maar het is ook belangrijk dat het op een klantvriendelijke wijze gebeurt. Daarom heeft KPN gekozen voor AMP Groep.’
Meer over identificeren via de app of op locatie
Op de pagina’s identificeren op locatie en identificeren via de app vindt u meer informatie over onze dienstverlening. Bent u al enthousiast? En wilt u meer weten over wat we voor uw organisatie kunnen betekenen? Ons accountteam neemt graag contact met u op!