PKI-overheid identificaties voor KPN

KPN is voor sommige consumenten misschien met name bekend van (mobile) telefonie, maar dat ‘label’ is allang niet meer afdoende. Zo levert KPN bijvoorbeeld ook diensten op het gebied van Public Key Infrastructure (PKI) voor de overheid. PKI-overheid certificaten worden bijvoorbeeld gebruikt door erkende beroepsgroepen zoals registeraccountants, notarissen en gerechtsdeurwaarders. U kunt zich ongetwijfeld goed voorstellen dat het zaak is dat de verstrekking hiervan zorgvuldig plaatsvindt.

Link naar een artikel over de identificatie op locatie en KPN

De eisen die aan dit soort middelen worden gesteld zijn vanzelfsprekend hoog. Maar zoals de belastingdienst het terecht verwoordt in hun leus: Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker’. Dat spanningsveld is hét domein waarin AMP Groep is gespecialiseerd. Hieronder leest u hoe we KPN hebben geholpen om een betrouwbaar én klantvriendelijk identificatieproces op te zetten.

Zo werkt de identificatie op locatie in zes stappen

01

Afspraak maken en wijzigen

De klant kiest zelf waar, wanneer én op welk moment wij langskomen voor de identificatie. Komt de afspraak toch niet uit? Wijzigen kan tot 21:00 uur in de avond vóór de dag van levering en is net zo eenvoudig als het maken van een afspraak!
Zelf vooraf datum selecteren voor bezorging van medicijnen door AMP Groep.

02

Tijdvak van 2 uur

Om 22:00 uur op de avond vóór de afspraak ontvangt de klant via e-mail een tijdvak van 2 uur waarin we langskomen. Daarnaast kan de klant ervoor kiezen om een reminder per sms te ontvangen om 08:00 uur op de dag van levering.
Tijdvak van twee uur waarin de bezorger van AMP Groep langskomt.

03

Vooraf kennismaken

Op mijnafspraak.nl ziet de klant wie er langskomt. De pasfoto van onze medewerker is vanaf 08:00 uur zichtbaar en met de unieke code kan de klant eenvoudig zelf aan de deur controleren of de medewerker is wie hij/zij zegt. Zo weet de klant zeker dat het goed zit.
Unieke code om de bezorger van AMP Groep te verifiëren is beschikbaar op mijnafspraak.nl

04

Aankomsttijd live volgen

Zodra de medewerker onderweg is, sturen we de klant een e-mail met de geschatte aankomsttijd. Op mijnafspraak.nl kan de aankomsttijd zelfs live gevolgd worden: onze aftelklok is tot op de minuut nauwkeurig!
Track & trace van live locatie om te zien hoelang het nog duurt voor de bezorger van AMP Groep aanbelt.

05

Uitleg over de identificatie

Op mijnafspraak.nl staat een instructiefilm (met voice-over en ondertiteling) waarin we stap voor stap uitleggen hoe de identificatie in zijn werk gaat. Zo zorgen we ervoor dat de klant niet voor verrassingen komt te staan en goed voorbereid is.
Video met uitleg over de bezorging van medicijnen door AMP Groep.

06

Alles naar wens?

Na de identificatie sturen we een korte enquête waarin we vragen of alles naar wens was. We lezen élke reactie en reageren altijd persoonlijk. Zo kunnen we onze service continu blijven verbeteren. Nieuwsgierig? Ook u kunt het resultaat dagelijks inzien!
Mogelijkheid om feedback te geven na de bezorging van de medicijnen.

 

Zo ervaart KPN de samenwerking met AMP Groep

Voor KPN is het belangrijk dat identificaties voor bijvoorbeeld eHerkenning en PKI-overheid zorgvuldig plaatsvinden. Persoonsgegevens moeten vanzelfsprekend in veilige handen blijven. Maar het is ook belangrijk dat het op een klantvriendelijke wijze gebeurt. Daarom heeft KPN gekozen voor AMP Groep.

Meer over identificeren via de app of op locatie

Op de pagina’s identificeren op locatie en identificeren via de app vindt u meer informatie over onze dienstverlening. Bent u al enthousiast? En wilt u meer weten over wat we voor uw organisatie kunnen betekenen? Ons accountteam neemt graag contact met u op!

Deel dit artikel:
LinkedIn
Email
WhatsApp