Betrouwbaar, professioneel en altijd volgens afspraak.
AMP Groep voert dagelijks persoonsidentificaties op locatie uit namens o.a. financiële instellingen, eHerkenning aanbieders en serviceproviders van PKIoverheid certificaten. Altijd volgens uw business rules en op ieder gewenst adres in Nederland. De terugkoppeling? Die volgt direct!
De klant kiest zelf waar, wanneer én op welk moment wij langskomen voor de identificatie. Komt de afspraak toch niet uit? Wijzigen kan tot 21:00 uur in de avond vóór de dag van levering en is net zo eenvoudig als het maken van een afspraak!
02
Om 22:00 uur op de avond vóór de afspraak ontvangt de klant via e-mail een tijdvak van 2 uur waarin we langskomen. Daarnaast kan de klant ervoor kiezen om een reminder per sms te ontvangen om 08:00 uur op de dag van levering.
03
Op mijnafspraak.nl ziet de klant wie er langskomt. De pasfoto van onze medewerker is vanaf 08:00 uur zichtbaar en met de unieke code kan de klant eenvoudig zelf aan de deur controleren of de medewerker is wie hij/zij zegt. Zo weet de klant zeker dat het goed zit.
04
Zodra de medewerker onderweg is, sturen we de klant een e-mail met de geschatte aankomsttijd. Op mijnafspraak.nl kan de aankomsttijd zelfs live gevolgd worden: onze aftelklok is tot op de minuut nauwkeurig!
05
Op mijnafspraak.nl staat een instructiefilm (met voice-over en ondertiteling) waarin we stap voor stap uitleggen hoe de identificatie in zijn werk gaat. Zo zorgen we ervoor dat de klant niet voor verrassingen komt te staan en goed voorbereid is.
06
Na de identificatie sturen we een korte enquête waarin we vragen of alles naar wens was. We lezen élke reactie en reageren altijd persoonlijk. Zo kunnen we onze service continu blijven verbeteren. Nieuwsgierig? Ook u kunt het resultaat dagelijks inzien!
We gebruiken speciale tablets waarmee medewerkers de echtheid van identiteitsbewijzen controleren. Deze technologie wordt ook gebruikt door diverse Nederlandse en internationale overheidsinstanties.
Een digitaal formulier of contract laten ondertekenen aan de deur? Geen probleem. De gegevenscontrole wordt volledig afgestemd op uw business rules. Bij wijzigingen voeren we zelfs realtime controles uit in uw backoffice.
Onze medewerkers zijn uitvoerig getraind in het analyseren van het gedrag van de klant (tactische profilering) en het controleren van fysieke kenmerken (technische profilering) om look-alike fraude te voorkomen.
Ons hoge succespercentage van 99% zorgt voor een hoge klanttevredenheid en is ook nog eens extra duurzaam. Dankzij onze ruime keuze aan tijdvensters rijden we namelijk zelden twee keer.
Direct na de identificatie ontvangt u het identificatiedossier bestaande uit de gevalideerde data en de gegevens die u nodig heeft. Uiteraard altijd in lijn met de geldende wet- en regelgeving.
Mede door onze certificering op het gebied van privacybescherming (ISO 27001 en eIDAS/ETSI) voldoen we aan alle verplichtingen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming.
KPN is voor sommige consumenten misschien met name bekend van (mobile) telefonie, maar dat ‘label’ is allang nier meer afdoende. Zo levert KPN bijvoorbeeld ook diensten op het gebied van Public Key Infrastructure (PKI) voor de overheid. PKI-overheid certificaten worden bijvoorbeeld gebruikt door erkende beroepsgroepen zoals registeraccountants, notarissen en gerechtsdeurwaarders.
Als bedrijf weten we dat om resultaat te krijgen, we ook in onze werknemers moeten investeren. Daarom hebben wij een aantal waardes die wij voorop zetten bij AMP Groep
Door verschillende certificeringen waaronder ISO9001
Van live temperatuur monitoring tot echtheidscontrolesoftware, we gebruiken het allemaal
Onze ISO 27001 en ETSI certificeringen dragen bij aan optimale bescherming van vertrouwelijke gegevens
We werken hard om in 2030 50-75% emissieloos te bezorgen met al onze bestelauto's
We scoren een 9 op onze dienstverlening op basis van meer dan 2 miljoen reacties
We steunen instanties zoals Villa Pardoes via sponsoring én door zelf de mouwen op te stropen